zondag 13 november 2011

uit logeren

Ik ga slapen bij Granny en Opa en neem mee :

Mijn mama heeft met een mooi stofje van een mooie winkel
deze nieuwe slaapzak voor mij gemaakt.


















Ik vind hem fantastisch.  Ik ga er graag mee slapen,
maar ik kan er ook een beetje in spelen.



Tot ik heel moe word.

Dan moet ik echt in mijn bed.


fiche :

patroon : kiind.nl
               ik weet niet meer waar ik hem eerder zag (jullie wel?) (edit : hier!)
               maar zij (edit : zij dus!)
               raadde aan om de mouwen wat breder te maken.  Ik maakte ze
               ook wat langer.
               Ik maakte de halsuitsnijding een beetje breder en rondde de hoeken
               onderaan wat af.

werkbeschrijving : niet te downloaden gisteren dus...denkwerk.  véél denkwerk.

paspel : enkel tussen de buitenstof, foute kleur

rits : * deelbaar
       * eerste keer ?!
       * tussen voering en buitenstof
       * sluit naar onder zodat ze niet stoort bovenaan




voering : fleece

afwerking mouwen : naar een geweldig idee van haar
                               zoals je hier ook al kon zien

 streepjesdekentje : dat komt van a.puur.a in Antwerpen                                                  ( google maar eens, je hebt er ook één in Gent
                                maar ik vind geen website)
                              Een winkel om verliefd op te worden...

behang : ferm living ; waar ook zij al inspiratie haalde las ik

verteller en model : ***jack***
               

2 opmerkingen:

  1. Ik maakte hem als kerstcadeau en had te smalle mouwen.
    Wat een prachtig ventje, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah! bij jou had ik hem dus al gezien! merci! (en in edit : de link natuurlijk!)

    BeantwoordenVerwijderen